dc.contributor.advisor | Smelíková, Milena | en |
dc.contributor.author | Bocková, Radmila | en |
dc.date.accessioned | 2009-08-31T23:19:26Z | |
dc.date.available | 2009-08-31T23:19:26Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/72212 | |
dc.description | Import 31/08/2009 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce bylo analyzovat chování cílové skupiny „prodejci portálu Fler“na trhu internetových portálů zabývající se zprostředkováváním prodeje od kreativních tvůrců. Dílčími cíli byla spokojenost s portálem a se službami, které portál nabízí, nespokojenost prodejců a případné návrhy na další možnosti zlepšení služeb internetového portálu.
První kapitola popisuje teoretická východiska internetu. Jsou zde uvedeny počátky a vývoj internetu v České republice a internetová exploze ve světě. Je zaměřeno na otázky, kdo používá internet a kde je internet v České republice používán. Další část této kapitoly je věnována podstatě marketingu na internetu, základním aspektům obchodování na internetu a jsou zde také uvedeny výhody a nevýhody obchodování na internetu.
Druhá kapitola obsahuje analýzu trhu internetových portálů. Největší pozornost je věnována internetovému serveru Fler.cz, jakožto největší a nejznámější internetový portál zabývající se zprostředkovaným prodejem rukodělných výrobků. V další části jsou zmíněny ostatní portály, jejich náplní je obdobná činnost jakou se zabývá portál Fler.
Úkolem třetí kapitoly je přiblížit teoretická východiska služeb (klasifikace a vlastnosti služeb, služby a marketingový mix a tržní nabídka služeb). Větší pozornost je věnována kupnímu rozhodovacímu procesu ve službách.
Čtvrtá kapitola je věnována metodice marketingového výzkumu, konkrétněji identifikaci problému a cíli výzkumu, plánu marketingového výzkumu a kontrole dotazníku.
Úkolem páté kapitoly je analyzovat získané poznatky, které jsou rozděleny do dvou samostatných kapitol a to, základní analýza a možnosti zlepšení služeb portálu Fler.cz.
Poslední šestá kapitola je věnována doporučení pro internetový portál Fler.cz. | cs |
dc.description.abstract | The purpose of my thesis was analysis of behaviour of target group “Fler sales” dealing with sale from creative producer in the Internet portal market. Partial objective was portal satisfaction and services which are offered, dissatisfaction of sellers and relevant proposals for another opportunity to improve Internet portal services.
First chapter describes theoretic solution of internet. There are mentioned origins and development of internet in Czech Republic and Internet explosion in the world. It is focused on questions who uses internet and where internet is used. Next part of this chapter is devoted to principle of marketing on the internet, basic aspects of Internet business. There are also stated advantages and disadvantages of Internet business.
Second chapter contains analysis of Internet portal markets. The highest attention is paid to Internet server Fler.cz which is the biggest and the best-known Internet portal dealing with mediate sale of craftwork. In the next part there are mentioned other portals. Their scope of employment is a similar activity as portal Fler does.
The main task of third chapter is to approach theoretic solution of services (classification and characteristics of services, services and marketing mix and market supply of services). More attention is paid to buying decision process in the services.
Forth chapter is aimed for methodology of marketing research, concretely for identification of problem and aim of research, plan of marketing research and questionnaire check.
The purpose of fifth chapter is analysis of gained observations which are divided to two separate chapters, i.e. basic analysis and possibilities of portal services improvement.
Last sixth chapter is focused on recommendation for Internet portal Fler.cz. | en |
dc.format | Neuvedeno | cs |
dc.format.extent | 3508063 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | služby | cs |
dc.subject | internetový portál | cs |
dc.subject | analýza trhu | cs |
dc.subject | Fler.cz | cs |
dc.subject | internet | cs |
dc.subject | spokojenost | cs |
dc.subject | services | en |
dc.subject | internet portal | en |
dc.subject | market analysis | en |
dc.subject | satisfaction | en |
dc.title | Analýza možností zlepšení služeb internetového portálu | cs |
dc.title.alternative | The Analysis of Possibilities in Improving Services of Internet Portal | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.identifier.signature | 200901912 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.date.accepted | 2009-06-01 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | en |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | BOC065_EKF_N6208_6208T062_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |