Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSmelíková, Milenaen
dc.contributor.authorMěrková, Michaelaen
dc.date.accessioned2009-08-31T23:19:35Z
dc.date.available2009-08-31T23:19:35Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72213
dc.descriptionImport 31/08/2009
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo provést analýzu nákupního chování spotřebitelů na trhu zdravotních matrací, zjištění požadavků a preferencí při koupi a které faktory nejvíce ovlivňují spotřebitele při nákupu matrace. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku trhu zdravotních matrací, charakteristiku čtyř společností a na teorii nákupního chování zákazníka. Praktická část zahrnuje provedení marketingového výzkumu a výsledky výzkumu byly použity pro návrhy a doporučení trhu zdravotních matrací a konkrétním firmám v Opavě pro motivování a zvyšování počtu budoucích zákazníků.cs
dc.description.abstractThe aim of the graduation thesis was implementation of the Analysis of Customer Behaviour on the Medical Mattress Market. Among others find out customer´s requirements and preferences in the purchase and point out the most important factors which affect their behaviour when they want to buy mattresses. The theoretical part describe the charakteristic of the medical mattress market, the characteristic of the four companies and the theory of customer`s behaviour. In the practical part is included realization of marketing research. The outcomes of marketing research were used for suggestions and recommendation for the medical mattress market. Further for the concrete companies in Opava to motivace and increase the number of new customers.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent5829578 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdruhy matracícs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectfaktory ovlivňující nákupní chovánícs
dc.subjectsměry nákupního chovánícs
dc.subjectnákupní rozhodovací proces.cs
dc.subjectkinds of mattressen
dc.subjectcustomer`s behaviouren
dc.subjectfactors affecting purchase behaviouren
dc.subjectdirections of purchase behaviouren
dc.subjectpurchase decision-making process.en
dc.titleAnalýza nákupního chování zákazníků na trhu zdravotních matracícs
dc.title.alternativeThe Analysis of Customer Behaviour on the Medical Mattress Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901952cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMER094_EKF_N6208_6208T062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam