Show simple item record

dc.contributor.advisorSmelíková, Milenaen
dc.contributor.authorPanochová, Radmilaen
dc.date.accessioned2009-08-31T23:19:44Z
dc.date.available2009-08-31T23:19:44Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72214
dc.descriptionImport 31/08/2009
dc.description.abstractMá diplomová práce pojednává o měření spokojenosti zákazníků se službami golfového hřiště. Tato práce má dvě hlavní části. První část je teorie o trhu golfových hřišť, měření spokojenosti zákazníků a o službách. Popsala jsem zde trh golfových hřišť v České Republice a golfové hřiště, pro které jsem měření prováděla. Jde o golfové hřiště v Šilheřovicích. Teorie měření spokojenosti zákazníků a teorie služeb je popsána v dalších kapitolách první části práce. Druhá část je praktická. Nejprve jsem vytvořila dotazníky a pak provedla marketingový výzkum. Výzkum probíhal na cvičné louce golfového hřiště a jeho výsledky byly využity pro návrhy a doporučení golfovému hřišti v Šilheřovicích. V závěru mé diplomové práce jsem provedla shrnutí, ukázalo se, že cíle diplomové práce bylo dosaženo.cs
dc.description.abstractMy diploma thesis is about the customer satisfaction measurement with golf course services. This thesis has two main parts. First part is theory about golf course market, customer satisfaction measurement and about services. I described golf course market in Czech Republic and the golf course, for which I made the analysis. Analysed golf course is golf course in Šilheřovice. The theory of customer satisfaciton measurement and theory of services is descibed in next chapters of the first part of this thesis. Second part is practical part. I created questionnaires and then I made marketing research. The research was in progress in the driving range of golf course in Šilheřovice and its outcomes were used for the suggestions and recommendations for golf course in Šilheřovice. In the end of my diploma thesis a summary has been carried out, showing that the aim of this thesis has been attained.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent1926293 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttrh golfových hřišťcs
dc.subjectgolfové hřištěcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectgolf course marketen
dc.subjectgolf courseen
dc.subjectcustomer satisfacitonen
dc.subjectcustomer satisfaction measurementen
dc.subjectservicesen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami golfového hřištěcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Golf Course Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901960cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAN063_EKF_N6208_6208T062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record