Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSmelíková, Milenaen
dc.contributor.authorStiborková, Janaen
dc.date.accessioned2009-08-31T23:19:52Z
dc.date.available2009-08-31T23:19:52Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72215
dc.descriptionImport 31/08/2009
dc.description.abstractDiplomovou práci s názvem Analýza nákupního chování zákazníků na trhu outdoorových cestovních kanceláří napsala Jana Stiborková. Cílem mé diplomové práce je analýza nákupního chování zákazníků na trhu outdoorových cestovních kanceláří a zjištění toho, co vše ovlivňuje tyto zákazníky při rozhodnutí o výběru a koupi outdoorového zájezdu. Teoretická část je věnována teoretickým východiskům se zaměřením na marketing služeb a nákupní chování zákazníků. Velká část zahrnuje podrobný popis jednotlivých oblastí nákupního chování. Praktická část zahrnuje realizaci marketingového výzkumu. Výsledky jednotlivých analýz a marketingového výzkumu byly použity pro návrh změn v chování CK Turistika a Hory, s. r. o. k jejich klientům, tak aby byla posilněna jejich stávající pozice na trhu a stále se zvětšoval počet jejich zákazníků.cs
dc.description.abstractThe graduation theses named „ The Analysis of Customer´s Behaviour on the Outdoor Travel Agency Market “ was written by Jana Stiborková. The target, or aim, of the graduation theses is the analysis of customer´s behaviour on the outdoor travel agency market, and finding out what affects these customers during decision on the selection and purchase of outdoor trip. Theoretical part is dedicated to the theoretical resources with a focus on services marketing and customer buying behavior. The big part includes detailed description of individual areas of the customer´s behaviour. The practical part includes realization of marketing research. The final results of individual analysis and marketing research are used for the proposal for changes in behavior of Tourism and Mountain Travel Agency, Ltd. (CK Turistika a Hory, s. r. o.) to their clients so that their market position would be fortified and consolidated and number of customers would still increase.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent1858939 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectvlastnosti služebcs
dc.subjectmarketingový mix ve službáchcs
dc.subjectnákupní rozhodovací procescs
dc.subjectsociální skupinycs
dc.subjectcustomer´s Behaviouren
dc.subjectcharacteristics of servicesen
dc.subjectmarketing mix in servicesen
dc.subjectpurchase decision-making processen
dc.subjectsocial groupsen
dc.titleAnalýza nákupního chování zákazníků na trhu outdoorových cestovních kancelářícs
dc.title.alternativeThe Analysis of Customer Behaviour on the Outdoor Travel Agency Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901970cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTI070_EKF_N6208_6208T062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam