Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romanen
dc.contributor.authorKlímková, Pavlaen
dc.date.accessioned2009-08-31T23:37:01Z
dc.date.available2009-08-31T23:37:01Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72256
dc.descriptionImport 31/08/2009
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo identifikovat a analyzovat klíčové faktory spokojenosti a nespokojenosti klientů Sport Perfektu se službami, které poskytuje, a následně vzhledem k získaným poznatkům navrhnout taková opatření, která by vedla ke zlepšení poskytovaných služeb a současnému zvýšení spokojenosti klientů. První část mé práce je věnována představení a charakteristice společnosti, pro kterou jsem dané téma zpracovávala, a aplikaci marketingového mixu, přičemž podrobněji je zpracován lidský faktor, materiální prostředí a samotná služba. V teoretické části jsou představeny služby, marketingový mix ve službách s podrobnějším zpracováním lidského faktoru a materiálního prostředí. Závěr teoretické části je věnován spokojenosti zákazníků a metodám jejího měření. V praktické části byla nejdříve definována metodika plánovaného marketingového výzkumu, dále zpracovaná data a interpretace výsledků jak ve formě tabulek, tak i grafů. Na základě realizovaného výzkumu byly pro jednotlivé problémové oblasti navrhnuty konkrétní doporučení a návrhy.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to identify and analyse the key factors of the clients' satisfaction and dissatisfaction of Sport Perfekt and the service they provide to ultimately provide suggestive improvements to increase the clients’ satisfaction, based on information gathered. The represented company is introduced and characterized in the first part of the thesis. In addition, this chapter is devoted to the application of the marketing mix where the human factor, the material environment and the service itself are processed in further detail. In the theory part are introduced all the services, including the service marketing mix, service with more elaborate details of the human factor and the material environment factor. The conclusion of the theory is devoted to the customers' satisfaction and the method of its measurement. The method of the planed marketing mix was first defined in the practical part. In addition, the processed data and the interpretation of the results, in both table and graph form, are also defined in this section. By compiling the obtained research, educated recommendations and suggestions were propounded for the individual problematic fields.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmateriální prostředícs
dc.subjectlidský faktor.cs
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectservicesen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjecthuman factoren
dc.subjectmaterial environment factor.en
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků fitklubucs
dc.title.alternativeThe Customer Satisfaction Measurement with Sport Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901938cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.departmentNeuvedenocs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKLI244_EKF_N6208_6208T062_01_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam