Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romanen
dc.contributor.authorKaštovský, Jiříen
dc.date.accessioned2009-08-31T23:37:20Z
dc.date.available2009-08-31T23:37:20Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72257
dc.descriptionImport 31/08/2009
dc.description.abstractCílem diplomové práce je realizovat měření spokojenosti zákazníků Fitness centra PEPA se zvláštním zaměřením na cenu a materiální prostředí, jako prvky marketingového mixu služeb. Názory klientů fitness centra byly zjišťovány metodou marketingového výzkumu. Práce je zahájena kapitolou věnovanou představení Fitness centra PEPA, charakteristice stávajícího marketingového mixu a také stručnému popisu hlavních konkurentů Fitness centra PEPA. V teoretické části práce jsou shrnuty poznatky k problematice marketingu služeb, spokojenosti zákazníků, měření spokojenosti zákazníků a marketingového mixu služeb. Praktická část práce je věnována metodice realizovaného marketingového výzkumu, zpracování a interpretaci výsledků výzkumu. Závěrem jsou navržena opatření směřující ke zvýšení kvality poskytovaných služeb, a tím také ke zvýšení spokojenosti klientů Fitness centra PEPA.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to realize the measurement of customers satisfaction with the Fitness Center PEPA. The elements of the marketing mix, such as the price and the material environment factor are used here. The customers‘ opinions of the fitness were obtained through the marketing mix method. The thesis starts with a chapter devoted to the presentation of the Fitness Center PEPA. Additionally, the characteristic of the current marketing mix and a brief description of competitors of the Fitness Center PEPA are to be found in this chapter. The theory is concentrated on the aspects of the marketing service problems, the customers‘ satisfaction, the measurement of customers‘ satisfaction and the marketing mix of services. The practical part is devoted to the marketing survey method, the process and the interpretation of the survey results. In the conclusion, there are suggested precautions which shall lead to the increase of quality of the services which are provided. Obviously, these precautions shall also lead to the increase of the customers‘ satisfaction with the Fitness Center PEPA.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectměřenícs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectfitnesscs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectmeasurementen
dc.subjectservicesen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcustomersen
dc.subjectfitnessen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků fitness centracs
dc.title.alternativeThe Customer Satisfaction Measurement with Fitness Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901937cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.departmentNeuvedenocs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAS188_EKF_N6208_6208T062_01_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam