Show simple item record

dc.contributor.advisorSteinová, Martinaen
dc.contributor.authorDobrovolná, Stanislavaen
dc.date.accessioned2009-08-31T23:48:58Z
dc.date.available2009-08-31T23:48:58Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72279
dc.descriptionImport 31/08/2009
dc.description.abstractCílem diplomové práce byla analýza konkurence na trhu sportovních potřeb v městě Prievidza. Celá práce je rozdělená do sedmých kapitol. Na začátku je stručné obeznámení s teoretickými východisky analýzy konkurence a imagu maloobchodních prodejen. Obsahem praktické části je analýza konkurence, která hledá rozdíly mezi imagem zkoumaných maloobchodních prodejní a návrhy a doporučení pro management společnosti, které by zabezpečily spokojenost zákazníku, ale i spokojenost samotného managementu.cs
dc.description.abstractObjective of the diploma work was the analysis of the competitive on the sports equipment market in the city Prievidza. The whole work is divided into seven chapters. At the beginning ist short briefing about the theoretical information about analysis of the competitive and image of retail outlet. Object of practical part analysis of the competitive, which looks for differences between image of surveyed retail outlet and suggestions and recommendation for management of company, which can increase the customers` satisfaction and also the satisfaction of the management itselves.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent3479365 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectimidžcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectsémantický diferenciálcs
dc.subjectsportovní potřebycs
dc.subjectutajený nákupcs
dc.subjectimageen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectsemantic differentialen
dc.subjectsports equipmenten
dc.subjectmystery shoppingen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu sportovních potřebcs
dc.title.alternativeThe Competitive Analysis on the Sports Equipment Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901916cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOB114_EKF_N6208_6208T062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record