Show simple item record

dc.contributor.advisorKrbová, Petraen
dc.contributor.authorBranná, Zuzanaen
dc.date.accessioned2009-08-31T23:54:16Z
dc.date.available2009-08-31T23:54:16Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72291
dc.descriptionImport 31/08/2009
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou log pěti mlékárenských společností působících na českém trhu. Cílem práce bylo posoudit komunikační aspekty loga pro konečného spotřebitele. Jaké má spotřebitel na loga názory, co pro něj představují, a čím by se dala vylepšit, jsem zkoumala kvalitativní výzkumnou metodou nazývanou focus group. Částečné kvantifikace výsledů bylo dosaženo ohodnocením 11 polaritních charakteristik a následným vytvořením polaritního profilu pro jednotlivá loga. Protože se respondenti nesetkávají v běžném životě pouze s logem samotným, měli možnost ohodnotit jeho přednosti a nedostatky také ve spojitosti s obalem pro produkt mléka. Na základě výsledků byly třem společnostem navrhnuty drobné úpravy ve vzhledu samotného loga, další návrhy byly směřovány k zlepšení pozice značky v myslích spotřebitelů, protože logo se značkou úzce souvisí.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with a company logo analysis of five dairy product companies which operate in the Czech market. The aim of the diploma thesis was to assess the end-consumer’s logo communication aspects. I made a survey of the end-consumer’s opinion about a particular logo, what the logos mean to them and how the logos could be improved, using a qualitative method called focus group. Partial results’ quantification was reached by an assessment of 11 polarity characteristics followed by a creation of individual logo’s polarity profile. Because the respondents do not come across just the separate logo in everyday life, they had the opportunity to evaluate the logo’s pros and cons in connection with milk packaging. Based on the results, three companies were given suggestions for petty changes in terms of the logo’s design; other suggestions were aimed to improve brand equity because logo and brand interrelate very closely.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent1922289 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectmlékárenské společnostics
dc.subjectfocus groupcs
dc.subjectlogocs
dc.subjectqualitative survayen
dc.subjectdairy companiesen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectbranden
dc.subjectlogoen
dc.titleAnalýza log společností zabývajících se zpracováním mlékacs
dc.title.alternativeLogo Analysis of Dairy Companiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901913cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukášen
dc.date.accepted2009-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBRA188_EKF_N6208_6208T062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record