Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkaen
dc.contributor.authorBudínová, Magdaen
dc.date.accessioned2009-08-31T23:59:23Z
dc.date.available2009-08-31T23:59:23Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72307
dc.descriptionPDF neobsahuje celý text diplomové práce
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo vytvořit plán marketingové komunikace společnosti TRADIX UH, a. s. na rok 2009. Dalším cílem bylo navrhnout konkrétní návrhy a doporučení, týkající se komunikačních aktivit firmy. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. Teoretickou část jsem zaměřila na teorii marketingové komunikace a charakteristiku průmyslového s tavebního trhu. V praktické části popisuji metodiku výzkumu, analýzu marketingového prostředí a analýzu současných komunikačních aktivit firmy. V poslední části práce jsem zpracovala návrhy a doporučení pro společnost TRADIX UH, a. s. a obsahuje také plán marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThe main aim of diploma work was designing of the plan of marketing communication for 2009 for TRADIX UH, a. s. company. The next aim was design concrete suggestions and recommendations about communications activities. Diploma work is divided into seven parts. I focused the theoretical part on marketing communication theory and characteristics of business and construction market. In the practical part is described methodology of research, the analysis of marketing environment and analysis of current communication activities. In the last part are propositions and recommendations for TRADIX UH, a. s. company and it also contains marketing communication plan.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent750080 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectplán marketingové komunikacecs
dc.subjectstavební trhcs
dc.subjectprůmyslový trhcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing communication planen
dc.subjectconstruction marketen
dc.subjectbusiness marketen
dc.subjectcustomeren
dc.titleTvorba plánu marketingové komunikacecs
dc.title.alternativeDesigning the Plan of Marketing Communicationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901914cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBUD059_EKF_N6208_6208T062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam