Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkaen
dc.contributor.authorZdráhalová, Blankaen
dc.date.accessioned2009-09-01
dc.date.available2009-09-01
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72313
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce bylo analyzování marketingové kampaně společnosti LINEA NIVNICE, a. s., která probíhala na podzim roku 2008. Kampaň byla zaměřena na propagaci inovovaného džusu HELLO 1 l v obalech Tetra Prisma. Společnost chtěla kampaní přiblížit spotřebitelům svoji novou strategii SRDCE. Motto, či esence zní: „Hello – značka, která má srdce“. Dále došlo k zmapování vynaložených nákladů, které LINEA NIVNICE, a. s. od roku 2002 do roku 2008 investovala do reklamy. V závěru diplomové práce je zhodnocena efektivita reklamní kampaně a posouzen vliv reklamy na prodej výrobků. byly také vytvořeny návrhy mediálního zacílení, které LINEA NIVNICE, a. s. může využít ve své další reklamní činnosti.cs
dc.description.abstractIn my diploma thesis I tried to analyse the advertisement campaign which took place in. LINEA NIVNICE, Inc in fall 2008 where they wanted to present their new strategy HEART. I described and reviewed its results. The main aim of my diploma thesis was valorization of effectiveness of advertisement campaign and measuring of andvertisement influence on the sales products. I also added recommendations and suggestions which can provide this company to reach better results in distribution of non-alcoholic drinks and guarantee fixed position on the Czech market of non-alcoholic drinks according to selected goals in the company leading.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmediálnícs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectefektivitacs
dc.subjectkampaňcs
dc.subjectreklamnícs
dc.subjecteffectivenessen
dc.subjectadvertisementen
dc.subjectcampaignen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectinfluenceen
dc.titleAnalýza marketingové kampaně ve firměcs
dc.title.alternativeThe Analysis of Advertising in a Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901987cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-03en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZDR059_EKF_N6208_6208T062_2009


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record