Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPasek, Petren
dc.contributor.authorFeilhauer, Janen
dc.date.accessioned2009-09-01
dc.date.available2009-09-01
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72340
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo interpretovat spokojenost zákazníků obchodní společnosti Slůně-svět jazyků, s.r.o. Na základě zjištěných výsledků navrhnout řešení, jak zlepšit případné nedostatky či pokusit se stanovit nové postupy přispívající ke zvýšení spokojenosti zákazníků. V teoretické části jsem se zabýval spokojeností zákazníka a problematikou marketingového výzkumu ve službách, marketingovou komunikací a jejími prvky. Popsal jsem makroprostředí a mikroprostředí společnosti. Analyzoval jsem její silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. V praktické části jsem naplánoval a realizoval marketingový výzkum. Na základě analýzy získaných výsledků jsem vypracoval řadu doporučení. Navrhl jsem zlepšení v oblasti produktu, marketingové komunikace, a nakonec jak pokračovat v průzkumu spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis is to interpret satisfaction of customers of Slůně-svět jazyků, Inc. Based on findings I intended to bring in new solutions how to improve a customer´s satisfaction and also prescribe new techniques for advancement. The theoretical part deals with a customer´s satisfaction, marketing research in services, as well as marketing communication with its tools. I define both macro and micro environment of the company. I studied both strong and weak spots of the company, opportunities and threats. In the practical part I carried out a marketing research. I drew up some solutions on the basis of the analysis. I have also proposed improvement in the product area, marketing communication and finally how to continue with survey customers´ satisfaction.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent635908 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectzvýšení spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectnávrhy a doporučenícs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový výzkum.cs
dc.subjectcustomers´ satisfactionen
dc.subjectimprovement of customers´ satisfactionen
dc.subjectsuggestions and recommendationsen
dc.subjectmarketing research.en
dc.subjectmarketing communicationen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s jazykovou školoucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Language Schoolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901918cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFEI009_EKF_N6208_6208T062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam