Show simple item record

dc.contributor.advisorBaránek, Petren
dc.contributor.authorMartincová, Andreaen
dc.date.accessioned2009-09-01
dc.date.available2009-09-01
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72351
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo navrhnout vhodnou marketingovou strategii společnosti SC Ostrava, a.s. Výzkum byl zaměřen na celkovou spokojenost stávajících zákazníků a na jejich spokojenost s recepcí a webovými stránkami firmy. Prostřednictvím osobního dotazování byly zkoumány faktory, jakými jsou zákazníci ovlivňováni při výběru sportovního centra. Analýze byla podrobena také účinnost stávající marketingové komunikace firmy. Vzhledem k výsledkům provedeného výzkumu byla managementu společnosti navržena marketingová strategie, opírající se o vybrané prvky marketingového mixu služeb 7P. Součástí je také návrh komunikační strategie, která koresponduje nejen s marketingovými, ale také celkovými cíly společnosti.cs
dc.description.abstractThe main aim of my diploma work was suggest acceptable marketing communication strategy for SC Ostrava,a.s. Research was focused on total customer´s satisfaction and their satisfaction with reception and company´s web sites. Through the personal questioning were investigated factors influenced customers in choosing sports centre. Also the existing marketing communication was analysed. Following discovered results proposed marketing strategy leading to more satisfied customers and competitive advantage with the view of marketing communication. In regard of marketing research results was for company´s management suggested marketing strategy flowing from marketing mix 7P. Communication strategy which is part of it corresponds with marketing and company´s targets.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent954834 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingové strategiecs
dc.subjectmarketingový mix služebcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketing strategiesen
dc.subjectmarketing mix of servicesen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleNávrh marketingové strategie sportovního centracs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Design in Sports Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901951cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAR649_EKF_N6208_6208T062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record