Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinaen
dc.contributor.authorPopovičová, Markétaen
dc.date.accessioned2009-09-01
dc.date.available2009-09-01
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72356
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem práce je zjistit, jak zákazníci cestovních kanceláří postupují při výběru dovolené a co je k tomu motivuje. Jestli se rozhodují spontánně nebo naopak o výběru dovolené dlouho uvažují. Dále pak jakou roli při výběru dovolené zastávají, kde např. získávají nejčastěji informace o pobytu. Pro dosažení stanoveného cíle jsem realizovala primární výzkum prostřednictvím osobního dotazování. Na základě získaných výsledků jsem se pokusila navrhnout managementu doporučení směřující ke zkvalitnění stávajících služeb a popřípadě vytvoření služeb nových.cs
dc.description.abstractThe target of the graduation thesis was to analyse, as customers of travel agency proceed by choice of their holiday, what is their motivation. If they proceed spontaneously or they reason about holiday long time. Which status in choose they are playing, where they get information about holiday in most often cases. For implementation of specified objective I completed primary marketing research by personal interview. Based on executed analysis I attempted to propose references, which should redound to enhancement of presented services or creation new services.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectpostojecs
dc.subjecttravel movementen
dc.subjectservices marketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectpositionsen
dc.titleAnalýza chování zákazníků cestovní kancelářecs
dc.title.alternativeThe Analysis of Consumer Behavior for Travel Agencyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901964cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeTáborský, Ivoen
dc.date.accepted2009-06-03en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOP065_EKF_N6208_6208T062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam