Show simple item record

dc.contributor.advisorSteinová, Martinaen
dc.contributor.authorVítková, Petraen
dc.date.accessioned2009-09-01
dc.date.available2009-09-01
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72378
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací dvou kosmetických společností, přitom se hlavně zaměřuje na reklamu. Jejím cílem je ukázat kosmetickým společnostem, jak úspěšně komunikovat prostřednictvím reklamy. Z výsledků výzkumu zjistím známost vybraných společností a jejích reklamních kampaní včetně jejich hodnocení, preference médií a množství reklamních kampaní. Na základě toho, budu moci navrhnout v čem je nutné se zlepšit, na co se zaměřit, jaké média jsou vhodná a navrhnu i konkrétní náměty reklamních kampaní. Uspořádána je tak, že v jednotlivých kapitolách popisuje uvedenou problematiku. V první kapitole jsou charakterizovány kosmetické společnosti Avon a Oriflame, které jsou zaměřené na přímý prodej prostřednictvím kosmetických poradců. V další kapitole se čtenář dočte nejzákladnější údaje o marketingové komunikaci, komunikačním procesu a nástrojích komunikačního mixu. Hlavně jsem se zaměřila na nejviditelnější nástroj, kterým je reklama, přitom jsem nastínila nutné kroky při přípravě úspěšné komunikační kampaně, které se týkají identifikace cílové skupiny, cíle reklamy, obsahu sdělení, médií, rozpočtu a měření účinnosti. Třetí kapitola se týká metodiky sběru dat, kde je definován problém, cíl, obsah, hypotézy a plán výzkumu. Další kapitola se zabývá konkrétní analýzou údajů a na ní navazuje poslední kapitola, která obsahuje návrhy a doporučení pro vybrané kosmetické společnosti týkající cílových skupin, volby vhodných médií i námětů reklamních kampaní.cs
dc.description.abstractThis diploma work deal with marketing communication two cosmetical companies, hereat mainly concentrate on advertising. Her aim is show to cosmetical companies, how successfully communicate through advertising. From results research find out general knowledge choice companies and her advertising campaign including their classification, preference media and quantity advertising campaign. On the basis that I'll can propose in what is necessary improve, what direct, which media are fit and propose also concrete topics advertising campaign. Organized is so, that in separate section describes mentioned problems. In first section are characterized cosmetical companies Avon and Oriflame, which are intent on direct sale through cosmetical konsultant. In next section reader finishs first data about marketing communication, communications process and instrument communications mix. Mainly I'm intent on most visible instrument by which is advertising, hereat I'm indicate necessary steps at preparation successful communications campaign, which concern identification final group, advertising aims, content message, media, costing and metering effectivity. Third section is concerned methodists data collection, where is defined by problem, aim, content, hypotheses and plan research. Next section deal with concrete analysis data and on her connects last section, which includes suggestions and recommendation for choice cosmetical companies concerning final groups, volition fit media and theme advertising campaign.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent490729 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační procescs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectkosmetická společnostcs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunications processen
dc.subjectcommunications mixen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectmediaen
dc.subjectcosmetical companyen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace prodejců na trhu kosmetikycs
dc.title.alternativeThe Analysis of Marketing Communication of Cosmetics Dealersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901986cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeVontorová, Marcelaen
dc.date.accepted2009-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVIT138_EKF_N6208_6208T062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record