Show simple item record

dc.contributor.advisorSteinová, Martinaen
dc.contributor.authorTyleček, Janen
dc.date.accessioned2009-09-01
dc.date.available2009-09-01
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72379
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat preference značky na trhu notebooků a navrhnout opatření na podporu jednotlivých značek notebooků. V první kapitole mé diplomové práce se zabývám charakteristikou prostředí trhu notebooku. Druhá kapitola je teoretického charakteru týkající se značky, jejím vnímáním a popisuji také jednotlivé prvky značky. Metodiku a postupy použité v této diplomové práci jsem popsal v kapitole třetí. V dalším, v pořadí již čtvrtém bodě, jsem aplikoval tyto metody do praxe. Provedl jsem analýzu preferencí značky na trhu notebooků s použitím nástroje dotazování. Závěrečným bodem mé práce byly návrhy a doporučení pro marketingové oddělení. Navrhl jsem se zde možná opatření a zlepšení, která mohou vést ke zvýšení preferencí značky notebooků u zákazníků a tím i zvýšení zisků jednotlivých společností.cs
dc.description.abstractThe aim of the graduation theses was to analyze Brand Preference on the Laptop Market and suggest possible solutions and improvements for these brands. The contents of the first chapter are characterization of laptop market environment. The second chapter deals with theoretical ways out for brand, brand perception, where there are defined and described individual signal elements. A methodic part of my diploma work is described in the third chapter. In the fourth chapter the analyses of brand preference on the laptop market are made, using marketing questionnaire tools. The final chapter of my theses is dedicated interpretation and suggestions for marketing department. I suggested possible solutions and improvements that can raise laptop brand preference and profit as well.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent3833210 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnotebookcs
dc.subjectpreferencecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjecttrh notebookůcs
dc.subjectlaptopen
dc.subjectpreferenceen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectbranden
dc.subjectlaptop marketen
dc.titleAnalýza preferencí značky na trhu notebookůcs
dc.title.alternativeThe Analysis of Brand Preferences on the Laptop Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901981cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeVontorová, Marcelaen
dc.date.accepted2009-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTYL045_EKF_N6208_6208T062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record