Show simple item record

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslaven
dc.contributor.authorPelcová, Kristýnaen
dc.date.accessioned2009-09-01
dc.date.available2009-09-01
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72382
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je analyzovat postavení sportovně-rekreačního zařízení na trhu a navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro jeho budoucí rozvoj. Analytická část se skládá z hodnocení spokojenosti zákazníků, analýzy poptávky a konkurenčního srovnání. Závěrečné návrhy a doporučení jsou strukturovány dle nástrojů marketingového mixu služeb. V rámci strategie jsou také uvedena opatření, které by měly získat nové zákazníky z řad turistů v regionu.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to analyse the market position of the Leisure centre and suggest an appropriate marketing strategy for its future expansion. The analytic part consists of customers´ satisfaction measurement and analyses of demand and competition in the nearest surrounding. Final suggestions and recommendations are settled according to the instruments of the marketing mix services. Within the suggested strategy some arrangements are also given, which should attract new customers from the groups of tourist in the region.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectmarketing of servisesen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectcompetition analysisen
dc.titleNávrh marketingové strategie sportovně-rekreačního zařízenícs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Design for Leisure Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901961cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeKnopp, Jiříen
dc.date.accepted2009-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPEL079_EKF_N6208_6208T062_2009


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record