Show simple item record

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorDudová, Ivanaen
dc.date.accessioned2009-09-01
dc.date.available2009-09-01
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72384
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analyzovat potřeby rekreantů a jejich spokojenost se službami poskytovanými hotelem Pokrok HPHG s.r.o. Analýza by měla pomoci nalézt slabá místa společnosti a pomocí vhodné strategie je eliminovat a navrhnout takové použití silných stránek, aby efektivně využila svých předností na trhu. Výsledky diplomové práce by měly pomoci managementu nalézt vhodné možnosti odlišení se v oblasti poskytovaných služeb a takto si udržet spokojenost svých hostů a zabránit přesunu rekreantů ke konkurenčním ubytovacím zařízením v Moravskoslezském kraji.cs
dc.description.abstractThe main aim of my thesis is to analyse customers´needs and their satisfaction with services provided in hotel Pokrok HPHG s.r.o. The analysis will help to reveal the weaknesses of teh company and eliminate them by means of a suitable strategy. It will also help to suggest convenient use of its weaknesses so that it could effectively make use of its strengths on the market. The results of my thesis will help the management of the hotel to find suitable possibilities to differ from their competition in the sphere of provided services and to maintain satisfaction of their customers as well as to prevent the customers from choosing the rival hotels in the Moravian-Silesian region.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectvěrnostcs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectrekreantics
dc.subjecthotelové službycs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectrivalryen
dc.subjectmarketen
dc.subjectloyaltyen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectanalysisen
dc.subjecthotel servicesen
dc.subjectcustomersen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectqualityen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků se službami hotelucs
dc.title.alternativeThe Analysis of Customer´s Satisfaction with Hotel Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901917cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeVarkočková, Marcelaen
dc.date.accepted2009-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDUD139_EKF_N6208_6208T062_01_2009


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record