Show simple item record

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinaen
dc.contributor.authorSlavíčková, Radkaen
dc.date.accessioned2009-09-01
dc.date.available2009-09-01
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72385
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractDiplomová práce na téma „Analýza konkurence internetových portálů“ se zabývá konkurencí na internetovém trhu zpravodajství. Cílem práce je zhodnotit pozici zpravodajského serveru iDNES.cz na českém trhu internetových obecných zpravodajských stránek. Úvod práce je zaměřen na základní informace o komunikačních médiích, jejich vývoji a současné pozici. Druhá část je zaměřena na vlivy prostředí působící na internetový trh a charakteristiku konkurenčních zpravodajských serverů. Třetí část teoretická popisuje jak analyzovat konkurenci v prostředí internetu. Zabývá se zejména nástroji internetu, zpravodajstvím na internetu a analýzou konkurence. V části čtvrté zabývající se metodikou výzkumu je popsán plán a realizační fáze výzkumu a pátá část je zaměřena na analýzu výsledků výzkumu internetových zpravodajských portálů. Poslední část výzkumu obsahuje návrhy a doporučení pro internetovou stránku iDNES.cz a závěrečné zhodnocení práce.cs
dc.description.abstractThis thesis „The Competion Analysis of Internet Portals“ is concerned with the competition on the internet market with news services. The aim of this thesis is to determine the position of the news server iDNES.cz on the czech internet market with the news services. The introduction of the thesis is focused on basic information about communication media, its development and its present position. The second part targets influences of the environment affecting the internet market and the characteristics of competitive news servers. The third theoretic part describes the competition analysis on the internet. It is especially concerned with the internet tools, news services and the competition analysis. In the fourth part concerning with the methodology of the research, there is a plan and a phase of research realisation and the fifth part is focused on the results´ analysis of the internet news portals. The last part of the research contains proposals and recomnendations for the internet portal iDNES.cz and the conclusion of the thesis.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent1290611 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectinternetový trh se zpravodajstvímcs
dc.subjectinternetové portálycs
dc.subjectkomunikační médiacs
dc.subjectinternetový trhcs
dc.subjectthe competion analysisen
dc.subjectinternet market with servicesen
dc.subjectinternet portalsen
dc.subjectcommunication mediaen
dc.subjectinternet marketen
dc.titleAnalýza konkurence zpravodajských internetových portálůcs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of Reporting Internet Portalsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901969cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeTáborský, Ivoen
dc.date.accepted2009-06-03en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSLA318_EKF_N6208_6208T062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record