Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorHoráková, Ivanaen
dc.date.accessioned2009-09-01
dc.date.available2009-09-01
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72386
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractV této diplomové práci se zabývám aplikací marketingové strategie na skutečný záměr města rozšířit možnosti sportovního vyžití. Zvolila jsem si město Bílovec, které uvažuje o realizaci nového plaveckého zařízení.Na základě výsledků dotazníkového výzkumu, analýzy marketingového prostředí a SWOT analýzy jsem se pokusila navrhnout vhodnou marketingovou strategii, o kterou se město může opřít ať už v otázce služeb, které nový areál bude poskytovat, v otázce stanovení cen vstupného či v oblasti reklamy a public relations.cs
dc.description.abstractIn this Diploma I deal with the application of marketing strategy with the intent of enlarging opportunities of improving sports in the City. I chose city Bílovec, which is in the process of building a new swimming complex.On the basis of the questionnaire survey, the analysis of the marketing environment and SWOT analysis I tried to develop and propose appropriate marketing strategy that can serve the city as well assist in defining the services which the new complex could provide. Furthermore, I make similar proposal on setting entry pricing or in the sphere of advertisement and public relations.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent449128 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectplavecký areálcs
dc.subjectprodkutcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectstrategyen
dc.subjectswimming bathen
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.titleNávrh marketingové strategie plánovaného plaveckého areálucs
dc.title.alternativeThe Marketing Strategy Proposal for Projected Swimming Bathen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901926cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeVarkočková, Marcelaen
dc.date.accepted2009-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOR447_EKF_N6208_6208T062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam