Show simple item record

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorNosálová, Pavlaen
dc.date.accessioned2009-09-01
dc.date.available2009-09-01
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72398
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem práce bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují zákazníka při výběru značky domácích spotřebičů. V první části je vymezena problematika teoreticky. Je zde charakterizován marketingový mix, budování značky, segmetnace trhu. Druhá část je zaměřena na charakteristiku společnosti HP TRONIC. Její historii, současnost a trendy v oblasti prodeje spotřební elektroniky. Také je zde představena značka Goddess a její jednotlivé produkty. Třetí část obsahuje marketingoý výzkum, dotazník a hypotézy. Čtvrtá čast obsahuje analýzu výsledků.cs
dc.description.abstractThis work was to find out the factors which affect costumer in selection of brand of electrical appliance. In the first part I tried to define given problems theoretically. I characterised the marketing mix, communication mix, brand building, market segmentation and market research. In the second part I addicted to characteristic of he company HP TRONIC. Her history, present and trends in sphere of business with consumers electronics. Im presented brand Goddess and her individual products. In the third part I prepared market research, which It contained guestionary and hypotheses. After part contains their analysis of results.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectbudování značkycs
dc.subjectsegmentace trhucs
dc.subjecttrh spotřební elektronikycs
dc.subjecttrendy v oblasti spotřední elektronikycs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing reseachen
dc.subjectbrand buildingen
dc.subjectmarket segmentationen
dc.subjecttrends in sphere of businness with consumer electornicsen
dc.subjectbrand od electrical applianceen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcommunication mixen
dc.titleBudování značky v obchodní společnosti se spotřební elektronikoucs
dc.title.alternativeBrand Building in the Partnership with Consumer Electronicsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200901958cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeVarkočková, Marcelaen
dc.date.accepted2009-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNOS036_EKF_N6208_6208T062_2009


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record