Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPapalová, Marcelaen
dc.contributor.authorJandová, Terezaen
dc.date.accessioned2009-09-01
dc.date.available2009-09-01
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72551
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTéma mé bakalářské práce je „Měření spokojenosti zákazníků v cestovní kanceláři Amazonia. Cílem této práce je zjistit, zda jsou zákazníci cestovní kanceláře spokojeni s nabízenými službami a současně přispět nápady k jejich zlepšení a rozšíření. Teoretické části je věnována druhá kapitola, která je složena ze tří částí. První část obsahuje charakteristiku zákazníka, jeho typologii a základní principy péče o zákazníka. Druhá část zahrnuje výzkum zákazníkovi spokojenosti, potřeb a vnímání. Poslední část této kapitoly popisuje metodu CRM, její prvky, fáze a hospodářský přínos pro společnost. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti, která je zaměřena na její historii, produkty a marketingový mix. Další kapitola popisuje průběh marketingového výzkumu a uvádí výsledky dotazování. V poslední kapitole jsou navrhnuty zlepšení, které by měly přispět ke zdokonalení služeb v cestovní kanceláři Amazonia a k lepšímu postavení na pracovním trhu.cs
dc.description.abstractThe theme of my bachelor thesis is „The Measurement of customer´s satisfaction in the travel agency Amazonia“. The purpose of this thesis is to find out, whether customers of this travel agency are satisfied with offered services and meanwhile generate new ideas which will lead to improvement of these services. Theoretical part consists of second chapter, which is composed of three parts. The first part contains of characteristics of customer, his typology and fundamental principles of customers care. The second part includes research of customer´s satisfaction, needs and perception. Finally, the last part of this chapter describes CRM method, its components, phases and its economic contribution for the company. Practical part contains characteristics of this company, which is focused on its history, product range and marketing mix. The next chapter describes process of marketing research and indicates market research´s results. In the last chapter are suggested improvements, which should contribute to innovation of offered services in the travel agency Amazonia and to better status on the labour market.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent1217520 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcestovní kancelář Amazoniacs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectmetoda CRMcs
dc.subjecttravel agency Amazoniaen
dc.subjectmeasurement of customer´s satisfactionen
dc.subjectCRM methoden
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků v cestovní kanceláři Amazoniacs
dc.title.alternativeMeasurement of Customer´s Satisfaction in the Travel Agency Amazoniaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200900479
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeTakos, Arsenen
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAN994_EKF_B6208_6208R037_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam