Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorForišková, Danaen
dc.contributor.authorKrkošková, Marieen
dc.date.accessioned2009-09-01
dc.date.available2009-09-01
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72601
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractBakalářská práce analyzuje a vyhodnocuje opatření chránící klienta a finanční stabilitu českého bankovního sektoru. Vyhodnocuje, jaké následky by nedodržení ochranných opatření mělo pro všechny účastníky bankovního sektoru. Práce mapuje nejdůležitější legislativní i nelegislativní opatření, ty hodnotí a porovnává z hlediska významu pro klienta a pro banku. Zmíněny jsou aktuální potíže v oblasti ochrany klienta. Jsou porovnány dopady finančních potíží, které by mohly nastat v ekonomice s fungujícím systémem ochrany klienta a finančního sektoru a v ekonomice bez fungujícího systému ochrany klienta a finančního sektoru. Vyhodnocena je bezpečnost českého bankovního sektoru jako celku.cs
dc.description.abstractBachelor´s thesis analyses and evaluates protective elements which work for protection of bank clients and financial stability in Czech banking sector. Evaluates what could be results of not keeping protective measures for all participants of bankig sector. Thesis describes current most important legislative and other measures and explores their value for clients and banks themselves. Mentioned are also actual problems in bank client protection. Results of financial complications which could happen in economy with good working system of protection clients and protection of financial sector and in economy without good working system of protection clients and protection of financial sector are compared. The safety of banking sector is evaluated as the whole.en
dc.format46 l., [7] l. příl. : il.cs
dc.format.extent3035933 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbankovnictvícs
dc.subjectochrana klientacs
dc.subjectbankingen
dc.subjectprotection of clienten
dc.titleBezpečnost a ochrana klienta v bankovním sektorucs
dc.title.alternativeSecurity and protection of clients in the banking sectoren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200902722cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeLejnarová, Šárkaen
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department154 - Katedra financícs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchFinancecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRK019_EKF_B6202_6202R010_00_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam