Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBallasová, Lenkaen
dc.contributor.authorDrozdová, Hanaen
dc.date.accessioned2009-09-01T01:09:40Z
dc.date.available2009-09-01T01:09:40Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72707
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractV předložené práci jsem zpracovávala téma product placementu se zameřením na produkt Coca cola. V první části jsem charakterizovala produkt Coca-cola, od historie společnosti až po současnost, posléze jsem nastínila filmový průmysl a zaměřila se na problematiku product placementu. Definovala jsem tento pojem a vysvětlila jeho možnost využití i se spojením s Coca-colou. V další části jsem zjišťovala známost product placementu, ovlivnění reklamou a oblíbenost Coca-coly. K tomu jsem využila nástroj dotazník a posléze zpracovala výsledky a navrhla možnosti zlepšení. V žurnalistické části jsem uvedla rozhovory s obchodním zástupcem Coca-coly a servírkou, dále také anketu, zjišťující oblíbenost Coca-coly, ovlivnění reklamou a známost termínu product placement mezi obyvateli Moravskoslezského kraje a nakonec článek o product placementu, který dané téma celkově shrnuje.cs
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCoca-colacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectfilmcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectproduct placementcs
dc.titleProduct Placement vybraného výrobku ve filmucs
dc.title.alternativeProduct Placement of Chosen Product in Movieen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901873cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeWolf, Janen
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikyen
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správa.cs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAN379_EKF_B6202_7202R020_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam