Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMarhounová, Miladaen
dc.contributor.authorVojtková, Lianaen
dc.date.accessioned2009-09-01T01:09:54Z
dc.date.available2009-09-01T01:09:54Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72708
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractBakalářská práce má za cíl zmapování a analýzu komunikace kosmetických center v Ostravě. Zaměřuje se na společnost Avon Cosmetics. První část práce představuje teorii tržní komunikace. Tato kapitola obsahuje vysvětlení významů, cílů a prostředků této komunikace. Druhá část charakterizuje prvky relevantního prostředí a jejich vliv na prodej a koupi kosmetiky. Třetí část je tvořena marketingovým výzkumem povědomí o centrech kosmetiky Avon v Ostravě. Čtvrtá část práce obsahuje návrhy využití řešené problematiky v médiích. Tvoří ji dva rozhovory, komentář, anketa a návrhy možností zlepšení komunikace firmy. Závěr je souhrnem výsledků práce a případných doporučení.cs
dc.description.abstractThe Bachelor thesis analyse Cosmetic Center Communication in Ostrava. The thesis is focussed on Avon Cosmetics Incorporation. The first part of this thesis presents market communication theory. It contents explanations, targets and ways of this communication. The second part characteristics the system elements and their influence on cosmetics sale and buy. The third part is about public awareness of cosmetics centres Avon in Ostrava. The fourth part shows how media can possibly apply our research. It includes two interviews, commentary, public inquiry and ways how to improve company communication. The End summarizing results and next recommendations.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent976659 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectreklama.cs
dc.subjectvztah s veřejnostícs
dc.subjectpřímý marketingcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectAvoncs
dc.subjectAvonen
dc.subjectadvertising.en
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectpropagationen
dc.subjectsales promotionsen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.titleAnalýza komunikace kosmetického centracs
dc.title.alternativeAnalysis of the Cosmetic Center Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901893cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikyen
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správa.cs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVOJ202_EKF_B6202_7202R020_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam