Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorFohlerová, Martinaen
dc.date.accessioned2009-09-01T01:26:21Z
dc.date.available2009-09-01T01:26:21Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72772
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza známosti značky zdravotní pojˇišťovny a stanovení návrhů, které by mohly přispět ke zvýšení známosti konkrétní značky zdravotní pojišťovny. V obsahu práce byla vysvětlena problematika zdravotních pojišťoven, objasněny pojmy týkající se značky a dále popsána situace na českém trhu zdravotních pojišťoven. Teoreticky popsána byla také problematika zákazníka a jeho spokojenosti. Pro naplnění cíle byl realizován marketingový výzkum metodou osobního dotazování. Nástrojem sběru dat byl dotazník. Následně byla provedena analýza zjištěných informací.cs
dc.description.abstractThe aim this bachelor´s thesis was to Analysis of the Brand Recognition in the Health Insurance Company and to specify suggestions that might contribute to improving their recognition in the market. The problems of health insurances were explainded in the thesis, the terms concerning symbol were clarified and also the situation in the market health insurances ing the Czech rebuplic. The problems of customers and their satisfaction were also described teoretically. Market research using personal questionnaire was caried out to reach the aim of the thesis. The tool for capturing data was the questionnaire. Consequently, the analysis of the information was completed.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectanalýza známostics
dc.subjectzdravotní pojišťovnacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjecthealthen
dc.subjectmarketing Researchen
dc.subjectawareness analysisen
dc.subjectinsuranceen
dc.subjectbranden
dc.titleAnalýza známosti značky zdravotní pojišťovnycs
dc.title.alternativeAnalysis of the Brand Recognition in the Health Insurance Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901718cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFOH003_EKF_B6208_6208R062_01_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam