Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorCísařová, Eliškaen
dc.date.accessioned2009-09-01T01:26:39Z
dc.date.available2009-09-01T01:26:39Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72774
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractDaná bakalářská práce se zabývá problematikou trhu zámečnických výrobků a služeb. V teoretické části jsem čtenáři popsala určité aspekty, které firmu, či společnost mohou v průběhu jejího chodu ovlivnit. Zejména jsem se zaměřila na charakteristiku prostředí. Dále jsem se snažila čtenáři popsat chování dodavatelů, veřejnosti, zákazníků a dalších dotčených stran, které mohou velmi negativně ovlivnit celkovou činnost firmy. V praktické části jsem provedla analýzu vybraných firem, kde jsem použila metodu marketingového mixu. Zde jsem se snažila pro zadavatele zjistit, jaké aspekty ovlivňují činnost firmy a co příkladně by bylo relevantní, aby firma přepracovala s cílem spokojeného zákazníka.cs
dc.description.abstractThis bachelor work deals with questions relating to locksmith goods and services. In its theoretic part I described various aspects which can influence company or corporation in its progress. Especially I targeted the characteristics of enviroment. Furthemore I wrote about behaviour of suppliers, public, customers and others who can have possitive influence on general function of the company. In its practical part I made an analysis of several companies using a method of marketing mix. I tried to find out for submitters which aspects influence the company´s function and what would be relevant to achieve the aim - to have satisfied customers.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfirmacs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectzámečnictvícs
dc.subjectobchodcs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectmikroprostředícs
dc.subjectkonkurence v odvětvícs
dc.subjectmarketingový mix služebcs
dc.subjectúzemní analýzacs
dc.subjecthraniční bodcs
dc.subjectzájmová oblastcs
dc.subjectcompanyen
dc.subjectmarketen
dc.subjectservicesen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectlocksmithen
dc.subjecttradeen
dc.subjectcorporationen
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectcompetition advantageen
dc.subjectmacroenviromenten
dc.subjectmicroenviromenten
dc.subjectcompetition in branchesen
dc.subjectmarketing mix of servicesen
dc.subjectteritorial analysesen
dc.subjectlimiting pointen
dc.subjectservice areaen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu zámečnických výrobků a služebcs
dc.title.alternativeAnalysis of Competition on Locksmith’s Products and Services Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901706cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinaen
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.departmentNeuvedenocs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCIS025_EKF_B6208_6208R062_01_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam