Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorKlučková, Eliškaen
dc.date.accessioned2009-09-01T01:28:18Z
dc.date.available2009-09-01T01:28:18Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72779
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractMěření spokojenosti zákazníků se službami Aquaparku Cílem mé bakalářské práce je měření spokojenosti zákazníků se službami aquaparku. Obsahem první kapitoly je úvod. Druhá kapitola se zabývá charakteristikou společnosti Sportplex. Dále mikro a makro faktory, které mají vliv na společnost. Obsahem třetí kapitoly jsou teoretická východiska pro měření spokojenosti. Čtvrtá kapitola obsahuje metodickou část, kde je definován problém, cíl a metoda sběru dat. V páté kapitole je provedena analýza spokojenosti zákazníků. Šestá kapitola se zabývá návrhy a doporučeními vycházející z marketingového výzkumu. Sedmá kapitola obsahuje shrnutí bakalářské práce. Marketingový výzkum ukázal nezbytné výsledky, které budou přínosem pro firmu a pomohou ke zvýšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractCustomer Satisfaction Measurement of Aquapark The aim my bachelor work is Customer Satisfaction Measurement of Aquapark. The contents of the first chapter is introduction. The second chapter deals with characteristic of Sportplex company. Below there is micro and macro factors, which have influence over company. The contents of the third chapter is a theoretical ways for measuring a customer´s satisfaction. The fourth chapter cointains a methodic part where is definition of problem, aim, method of collecting data. In the fifth chapter the analysis of customers satisfaction made. The sixth chapter is concerned in suggestions and recommendations, coming out of marketing research. In the seventh chapter contents summary of my bachelor work. The marketing research showed necessary results, which will be contribution for company and assistance to rise the satisfaction of customers.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent476385 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectcharakteristika služebcs
dc.subjectdefinice zákazníkacs
dc.subjectmetody měření spokojenostics
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectcharacteristics of servicesen
dc.subjectdefinition of customeren
dc.subjectmethods customer satisfaction measurementen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleMěření spokojenost zákazníků se službami Aquaparkucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of Aquaparken
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901754cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSkopal, Petren
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKLU113_EKF_B6208_6208R062_01_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam