Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorVávra, Tomášen
dc.date.accessioned2009-09-01T01:29:04Z
dc.date.available2009-09-01T01:29:04Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72782
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřená na srovnání platebních karet nabízených na českém trhu. Cílem je poskytnout informace o situaci na trhu a provést srovnání největších bank, které karty nabízí. Dále vyhodnotit, jak se Chytrá karta dostává do povědomí veřejnosti. Výzkum je prováděn dotazováním pomocí dotazníku. Bylo zjištěno, že postavení České spořitelny na českém trhu je velice dobré a Chytrá karta si zde našla své místo.cs
dc.description.abstractBachelor thesis is focused on the comparison of credit cards offered on the Czech market. The aim is to provide information on market situation and a comparison of the largest banks offered credit cards. Furthermore, the aim is evaluate how the smart card is in the public awareness. Research is implemented by using a questionnaire asking. It was found that position of Česká spořitelna is very good in the Czech market and Smart Card has found its place here.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectplatební kartycs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectpět konkurenčních silcs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjecttržní pojetí konkurencecs
dc.subjectPINcs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectbankovní účetcs
dc.subjectbankomatycs
dc.subjectpoplatkycs
dc.subjectČeská spořitelna Chytrá kartacs
dc.subjectcredit cardsen
dc.subjectanalysis competitionen
dc.subjectfive competitive forcesen
dc.subjectmarket concept of competitionen
dc.subjectquestioningen
dc.subjectbank accounten
dc.subjectATMsen
dc.subjectchargesen
dc.subjectsmart carden
dc.titleAnalýza konkurence na trhu platebních karetcs
dc.title.alternativeThe Analysis of Competition on the Credit Cards Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901853cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeKadlec, Janen
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAV256_EKF_B6208_6208R062_01_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam