Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBallasová, Lenkaen
dc.contributor.authorHuberová, Monikaen
dc.date.accessioned2009-09-01T01:35:23Z
dc.date.available2009-09-01T01:35:23Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72804
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractBakalářská práce vytvořila sérii inovací pro produkt cestovní kanceláře. Tato práce charakterizuje produkt cestovní kanceláře VÍTKOVICE TOURS, analyzuje použité marketingové aktivity vynaložené pro podporu prodeje tohoto produktu a na základě výzkumu, úsudků autorky bakalářské práce a sběru sekundárních dat realizovaného komunikací s animátory Neptun Klubu vytváří sérii inovací marketingové a komunikační strategie s cílem zvýšit povědomí o Neptun Klubu a také jeho prodej. V teoretické části bakalářské práce rozebírá autorka východiska inovativního marketingu, který demonstruje na konkrétních příkladech. V praktické části je pak uveden výzkum představující východisko při tvorbě inovací a samotné inovace. Praktická část je obohacena o interview s výkonným ředitelem cestovní kanceláře VÍTKOVICE TOURS .cs
dc.description.abstractTheis created serie of innovations for the product of travel agency. Thesis characterizes the product of Travel Agency VÍTKOVICE TOURS, analyses used marketing activities spent to support the sale of this product and on the basic of the research, opinions of the author of this thesis and collection of secondary data gained from communication with animators of Neptun Klub creates serie of innovations marketing and communication strategy with the aim to increase consciousness and sale of the Neptun Klub. In theoretical part of thesis the author writes about recources of innovative marketing, which demonstrates on the examples. In practical part of the thesis is mentioned research demonstrating basis to create innovations. This part is also enriched of the interview with the executive director of Travel Agency VÍTKOVICE TOURS.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinovativní marketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectinovace produktucs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectinnovative marketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectproduct innovationen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.titleInovace produktu cestovní kanceláře a marketingová komunikacecs
dc.title.alternativeTravel Agency Product Innovation and Marketing Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901876cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikyen
dc.contributor.consultantMusil, Tomášen
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správa.cs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHUB110_EKF_B6202_7202R020_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam