Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinaen
dc.contributor.authorJasoňková, Vladimíraen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:16:31Z
dc.date.available2009-09-01T02:16:31Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72958
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo řešit analýzu primárních a sekundárních dat týkajících se marketingové komunikace hypermarketu OBI a zjistit, jak ji vnímají zákazníci. Provedla jsem marketingový výzkum. Výsledky výzkumu jsou zpracovány formou tabulek a grafů. Závěrečná doporučení mohou být přínosem pro společnost OBI.cs
dc.description.abstractThe purpose of my bachelor thesis was solve primary and secondary data analysis which was related to the marketing communication of OBI hypermarket and to find out how customers perceive it. I have carried out the marketing research. The research results are processed by the form of the tables and the graphs. The final recommendations can be the contribution for OBI company.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjecthypermarketcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjecthypermarketen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketingen
dc.titleAnalýza komunikačních aktivit supermarketucs
dc.title.alternativeThe Analysis of Supermarket Communication Activitiesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901743cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeHluchníková, Milušeen
dc.date.accepted2009-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAS126_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam