Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMateiciuc, Alešen
dc.contributor.authorMischingerová, Lindaen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:18:51Z
dc.date.available2009-09-01T02:18:51Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72967
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractBakalářská práce „Řízení rozvoje lidského potenciálu ve vybrané reklamní agentuře“ je zaměřená na rozvoj lidského potenciálu, analýzu motivačního a hodnotícího systému a zhodnocení momentální situaci firmy z hlediska problémů v oblasti personalistiky. Práce je rozdělena na několik částí. V teoretické části se zmiňuji o lidských zdrojích, lidském kapitálu a lidském potenciálu. Dále pak je práce orientována na oblast hodnocení a motivace zaměstnanců. V další kapitole se zabývám popisem analyzované organizace a jejími cíli a problémy. Třetí část obsahuje analýzu přístupu podniku k rozvoji lidského potenciálu. Analýza byla provedena pomocí dotazníkového šetření a individuálních rozhovorů. Závěrečná část je pak zaměřena na návrhy a doporučení managementu v analyzovaných oblastech.cs
dc.description.abstractBachelor's thesis "Human Potential Development in the Choiced Advertising Company" is aimed at developing human potential, an analysis of the incentive and evaluation system and evaluate the current situation of the company in terms of problems in the field of human resources. The work is divided into several parts. Theoretical part refers about human resources, human capital and human potential. Furthermore, the work is focused on the evaluation and employee motivation. In the next chapter, we are dealing with a description of the analysis and organization of its objectives and problems. The third part contains an analysis of the enterprise to the development of human potential. The analysis was conducted by the help of questionnaire survey and individual interviews. The final part will focus on proposals and recommendations to management in the analyzed areas.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent353269 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectřízení lidského potenciálucs
dc.subjectlidský potenciálcs
dc.subjectlidský kapitálcs
dc.subjectřízení lidských zdrojůcs
dc.subjecthodnocení zaměstnancůcs
dc.subjectmotivace zaměstnancůcs
dc.subjectreklamní agenturacs
dc.subjectreklama.cs
dc.subjectmanaging the development of human potentialen
dc.subjecthuman potentialen
dc.subjecthuman capitalen
dc.subjecthuman resource managementen
dc.subjectemployee evaluationen
dc.subjectemployee motivationen
dc.subjectadvertising companyen
dc.subjectadvertisement.en
dc.titleŘízení rozvoje lidského potenciálu ve vybrané reklamní agentuřecs
dc.title.alternativeHuman Potential Development in the Choiced Advertising Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200900524
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeMičkal, Mojmíren
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMIS082_EKF_B6208_6208R037_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam