Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMihoková, Martinaen
dc.contributor.authorLesniaková, Michaelaen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:23:00Z
dc.date.available2009-09-01T02:23:00Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72987
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractV bakalářské práci jsem analyzovala preference potenciálních klientek Institutu pro ženy, abych zjistila, proč je návštěvnost této neziskové organizace nízká a zároveň k vytvoření kurzů dle aktuálních potřeb žen. Práce je složena ze sedmi kapitol a několika podkapitol. První kapitola je úvodní a zmiňuji se o cíli mé bakalářské práce. Druhá kapitola je zaměřena na služby, které Institut pro ženy nabízí, včetně subjektů trhu. Ve třetí kapitole získávám teoretické poznatky, které mi následně pomohly k vypracování šesté kapitoly nazvané Návrhy a doporučení. Čtvrtá kapitola se jmenuje Metodika sběru dat, ve které jsem se zaobírala přípravnou etapou sběru dat, kde jsem si definovala problémy a cíle, ale také plán výzkumného projektu. V páté kapitole jsem přešla k vlastní realizaci, kde jsem získávala dotazníky a následně data vyhodnocovala v programu MS Excel, ve kterém jsem vytvořila i přehledné grafy. V šesté kapitole jsou mé návrhy a doporučení pro Institut pro ženy. V poslední kapitole jsem shrnula výsledky své práce.cs
dc.description.abstractIn this bachleor thesis I analyzed preferences of potential clinets of Institute for women to find out, why the visit rate of this no-profit making organization is lower than expected and also to create courses acording to actual women needs. This thesis is divided into seven chapters and severel sub-chapters. Exordium refers to the main aim of this thesis. The second chapter is focused on services for women offere by Institut, including subjects of market. In the third chapter I gained theoretical base of knowledge, which helped me to evolve the sixth chapter called Concepts and references. The fourth chapter’s name is Methodics of data collecting and in this chapter I dealed with preparation phase of data collecting, where I defined problems and goals and also a plan of exploratory project. In the fifth chapter I started the realization. I processed questionnaires and then I analysed this data in MS Excel, and I created well aranged graphs. In the sixth chapter, there are my suggestions and recommendations for Institute for women. The last chapter is the summary of this thesis.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInstitut pro ženycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectInstitute for womenen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza preferencí potenciálních klientek v systému vzdělávánícs
dc.title.alternativeAnalysis of the Preferences of Women-clients in the Educational Systemen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901782cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLES060_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam