Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMihoková, Martinaen
dc.contributor.authorLehnertová, Zuzanaen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:23:25Z
dc.date.available2009-09-01T02:23:25Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72988
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo analyzovat postoje zákazníků k rychlému občerstvení. Konkrétně jsem se zaměřila na mezinárodní řetězec McDonald´s, zejména jak jsou zákazníci spokojeni s jeho charakteristikami, jako např. kvalita potravin, image, cena. Také mě zajímaly faktory, které zákazníka ovlivňují při výběru místa stravování. Celá práce je rozdělena do kapitol. První dvě se zaměřují na charakteristiku trhu a McDonald´s a teoretická východiska spotřebitelského chování. Stěžejní částí je marketingový výzkum a analýza výsledků. Z toho vyplynuly návrhy na upevnění tržní pozice a větší spokojenost zákazníků McDonald´s.cs
dc.description.abstractThe aim of my bachelor work is analyse the attitude of customers to fast food. In the concrete I have focused on the international chain of McDonald´s and especially how the customers are satisfied with its characteristic points such as food quality, image or price. I was also interested in factors that have influence at customers decision of place for eating. The work is divided into chapters. First two present characteristics of market and McDonald´s and some theoretic data about consumer behaviour. The main part of this work is the marketing research and classification results and therefrom arising proposals on the consolidation of market position and larger satisfaction for McDonald´s customers.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent2465568 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectrychlé občerstevenícs
dc.subjectstravovánícs
dc.subjectMcDonald´scs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectpostojecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectfast fooden
dc.subjectcateringen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectposition of customersen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza postojů zákazníků k rychlému občerstvenícs
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Attitudes to the Fast Fooden
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901780cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLEH041_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam