Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchen
dc.contributor.authorWolfová, Lenkaen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:26:02Z
dc.date.available2009-09-01T02:26:02Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72997
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků se službami cestovní kanceláře ORIGINAL. Cílem práce bylo zjistit, jak jsou klienti spokojeni se službami cestovní kanceláře a vytvořit návrhy a doporučení, které by vedly ke zvýšení spokojenosti klientů. Data pro marketingový výzkum byla získána prostřednictvím písemného dotazníku.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s work is engaged in customer satisfaction measurement with services of travel agency ORIGINAL. The aim of this work was to find, how the clients are satisfied with travel agency services and created suggestion and introduction, which would lead to increases of customer satisfaction. Marketing research date was obtained through a written questionnaire.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent280019 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectcestovní kancelářcs
dc.subjectprodejce zájezducs
dc.subjectzabezpečení zájezducs
dc.subjectdelegátcs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjecttravel agencyen
dc.subjecttrip selleren
dc.subjecttrip ensureen
dc.subjectguideen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami cestovní kancelářecs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Travel Agency Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901849cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeMerenda, Miroslaven
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisWOL049_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam