Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomášen
dc.contributor.authorLaštůvka, Janen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:26:45Z
dc.date.available2009-09-01T02:26:45Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73001
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo měření spokojenosti zákazníků s integrovaným ambulantním systémem praktických lékařů. První kapitola je úvod. V druhé kapitole je charakteristika společnosti Moje Ambulance, a.s., která je složena z analýzy trhu, mise, vize, strategie, časového harmonogramu, organizační struktury a hospodářských výsledků společnosti. Obsahem třetí kapitoly jsou teoretická východiska měření spokojenosti, kde jsou definovány důležité pojmy v rámci měření spokojenosti a také marketingového výzkumu. Čtvrtá kapitola se zabývá metodikou práce. Tato kapitola obsahuje způsob a postup práce a sestavení plánu výzkumu. V kapitole páté je vyhodnocení výzkumu a stanovených hypotéz. Obsahem šesté kapitoly jsou doporučení a návrhy vyplývající z výzkumu. Sedmá a poslední kapitola je závěr.cs
dc.description.abstractThe aim of my bachelor thesis was Customer Satisfaction Measurement with Integrated Ambulatory System of General Practitioners. The first chapter is introduction. In the second chapter is the characteristic of Moje ambulance Inc., which includes market analysis, mission, vision, strategy, chronological schedule, organizational structure and economic results of the company. The third chapter contains a theory of Customer Satisfaction Measurement. Important terms referring to customer satisfaction measurement and marketing research are defined there, too. The fourth chapter deals with a methodology of work. This chapter includes the method and the procedure of work and composition of research plan. In fifth chapter is interpretation of research and hypotheses’ interpretation. The sixth chapter contains recommendations and improvements sequent to research. The seventh and the last chapter is conclusion.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent1154009 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectintegrovaný ambulantní systémcs
dc.subjectMoje ambulancecs
dc.subjectClustercs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectCustomer Satisfaction Measurementen
dc.subjectIntegrated Ambulatory Systemen
dc.subjectMarketing Researchen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s integrovaným ambulantním systémem praktických lékařůcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Integrated Ambulatory System of General Practitionersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901779cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLAS097_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam