Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomášen
dc.contributor.authorMalík, Lubošen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:26:56Z
dc.date.available2009-09-01T02:26:56Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73002
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo zkoumání důležitosti faktorů působících na návštěvnost fotbalového utkání 1.SC Znojmo a zároveň spokojenost s jednotlivými složkami klubu. V první kapitole se nachází úvod. Druhá kapitola obsahuje charakteristiku 1.SC Znojmo, která je složena z historie, organizační struktury, zázemí klubu, Marketingu a podpory prodeje, profilu fanouška, struktury týmů a konkurence. Obsahem třetí kapitoly jsou teoretická východiska podpory prodeje, kde jsou definovány důležité pojmy v rámci podpory prodeje a také marketingového výzkumu. Čtvrtá kapitola se zabývá metodikou práce. Tato kapitola obsahuje způsob a postup práce a sestavení plánu výzkumu. V kapitole páté je vyhodnocení výzkumu, vyhodnocení hypotéz a doporučení a návrhy vyplývají z výzkumu. Šestá a poslední kapitola je závěr.cs
dc.description.abstractThe aim of my bachelor thesis is research of Factors impacted the Attendance of Football Matches of 1.SC Znojmo and simultaneously a level of satisfaction with various components of club. In the first chapter is introduction In the second chapter is the characteristic of 1.SC Znojmo, which includes history, organizational structure, club’s upcountry, marketing a strategy of support, fan’s profile, team’s structures and competition. The third chapter contains a theory of sales promotion. Important terms referring to sales promotion and marketing research are defined there, too. The fourth chapter deals with a methodology of work. This chapter includes the method and the procedure of work and composition of research plan. In fifth chapter is interpretation of research, hypotheses’ interpretation and recommendation and improvements sequent to research. The sixth and the last chapter is conclusion.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent1360806 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnávštěvnostcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectfotbalcs
dc.subject1. SC Znojmocs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectattendanceen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectfootballen
dc.subject1. SC Znojmoen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza faktorů působících na návštěvnost fotbalových utkánícs
dc.title.alternativeAnalysis of Factors Impacted the Attendance of Football Matchesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901783cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAL425_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam