Show simple item record

dc.contributor.advisorPoláková, Kamilaen
dc.contributor.authorŠinková, Barboraen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:27:37Z
dc.date.available2009-09-01T02:27:37Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73005
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou účinnosti marketingové komunikace konkrétní společnosti působící na trhu s klimatizacemi a vzduchotechnikou. V teoretická části práce popisuji vnější a vnitřní prostředí společnosti, vysvětluji základní pojmy týkající se marketingové komunikace a zmiňuji další teoretické informace sloužící k vytváření závěrečných doporučení. Praktická část obsahuje metodiku výzkumu včetně způsobu shromažďování dat, kterým je osobní a elektronické dotazování. Následuje analýza získaných dat, jejich slovní i grafická interpretace. Na základě výsledků výzkumu pak podávám konkrétní návrhy na zlepšení nejen jednotlivých prvků komunikačního mixu, ale i celkové marketingové strategie. Základními poznatky, které práce přináší, jsou znalost zkoumané společnosti respondenty, zjištění, se kterými komunikačními nástroji společnosti se setkali, jak hodnotí vybrané vlastnosti některých reklamních nástrojů a také jaké je jejich hodnocení loga a sloganu společnosti.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s essay deals with the effectiveness analysis of communication mix of concrete organisation in the air conditioning market. In theoretical part of essay I describe external and internal surround of organisation, I explain the basic terms of communication mix and I mention others theoretical advices which tends to formulation of final recommendations. Practical part includes the methodology of research including chose method of data acquisition such as personal and electronic questioning. Acquired data are analysed and they are verbally and graphically interpreted. Based on results of research I suggest concrete concepts for betterment of particular elements of communication mix and whole marketing strategy too. Basic findings which the essay brings are the knowledge of organisation by respondents, finding of communication instruments which respondents meet with, appreciating of chose characteristics of some advertising instruments and also appreciating of logo and slogan of organisation.en
dc.format51, [21] l. : il. + 1 CDcs
dc.format.extent389239 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectanalýza účinnostics
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectznámost značkycs
dc.subjectnástroje reklamycs
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjecteffectiveness analysisen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectknowledge of company marken
dc.subjectadvertising instrumentsen
dc.titleAnalýza účinnosti marketingové komunikace na trhu klimatizací a vzduchotechnikycs
dc.title.alternativeEffectiveness Analysis of Marketing Communication in the Air Conditioning Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200903720cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeBaránek, Petren
dc.date.accepted2009-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIN126_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record