Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkopal, Petren
dc.contributor.authorDaněk, Václaven
dc.date.accessioned2009-09-01T02:29:09Z
dc.date.available2009-09-01T02:29:09Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73010
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou trhu tříděného uhlí a koksu v České republice a navrhuje novou obchodní strategii pro maloobchodní prodej v Moravskoslezském kraji. Součástí práce je marketingový výzkum, týkající se zákazníků uhelného skladu, jehož výstupem jsou data o jejich preferencích. Výstupem práce je soubor návrhů, které mají zvýšit konkurenceschopnost společnosti na trhu tříděného paliva.cs
dc.description.abstractThe thesis includes the analysis of assorted coal and coke market and proposes a new business strategy for retail distribution in region Moravia-Silesia. One part of the thesis deals with the marketing research which is related to costumers of the coal storage and to data of their preferences. The output of this work is a collection of suggestions, which should increase the competitive strength of the company in the assorted coal and coke market.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent1503533 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectuhlícs
dc.subjecttříděné palivocs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjectobchodní strategiecs
dc.subjectuhelný skladcs
dc.subjectcoalen
dc.subjectassorted solid fuelen
dc.subjectmarket analysisen
dc.subjectbusiness strategyen
dc.subjectcoal storageen
dc.titleNávrh obchodní strategie na trhu tříděného uhlícs
dc.title.alternativeThe Proposal of Business Strategy on the Assorted Coal Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901710cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDAN168_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam