Show simple item record

dc.contributor.advisorGabrielová, Lenkaen
dc.contributor.authorSedláčková, Lucieen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:33:50Z
dc.date.available2009-09-01T02:33:50Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73029
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v Uherském Brodě. V teoretické části je popsán význam a funkce cestovního ruchu, předpoklady pro jeho vznik, činitelé ovlivňující rozvoj. Vysvětluje se zde, co je to destinace a proč se zabývat marketingem destinace. Na konci teoretické části je popsána SWOT analýza. Praktická část obsahuje analýzu a hodnocení nabídky cestovního ruchu ve městě. Je zde rozebrána poloha, kulturní památky, zařízení, materiálně-technickou základnu města, propagaci, návštěvnost města a další faktory ovlivňující poptávku po cestovním ruchu ve městě. Použitou metodou v analytické části je SWOT analýza, která je důležitá pro vytvoření marketingové strategie, při jejím sestavování jsem vycházela z údajů uvedených v praktické části.cs
dc.description.abstractThe topic of my thesis is the Marketing strategy of tourism development in Uherské Brod. In the theoretical part is described the importance and functions of tourism, the preconditions for its emergence, factors affecting development. Here is explained, what is it the destination and why deal with marketing of destination. At the end of the theoretical part is described SWOT analysis. The practical part contains an analysis and evaluation of tourism in the city. It is dismantled the position, cultural monuments, equipment, material-technical base of the city, the promotion, the city traffic and other factors affecting demand for tourism in the city. The adopted technique is the SWOT analysis in the analytic part, which is important to create a marketing strategy, I was based of the compilation of the data referred to in the practical part.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent1088043 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectrozvoj cestovního ruchucs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectUherský Brodcs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectdevelopment of tourismen
dc.subjecttourismen
dc.titleMarketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v Uherském Broděcs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of Tourism Development in Uherský Broden
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901666cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeMusilová, Helenaen
dc.date.accepted2009-06-22en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSED361_EKF_B6208_6501R006_2009
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record