Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorKaboňová, Renataen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:38:36Z
dc.date.available2009-09-01T02:38:36Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73050
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je provedení analýzy konkurence na trhu s antikoncepcí. Práce je rozdělena do pěti kapitol. V první kapitole se bakalářská práce zabývá charakteristikou trhu s antikoncepcí. V druhé kapitole, teoretické části práce se zabývám vymezením pojmu konkurence, marketingový mix jsem zaměřila na farmacii a jsou zde popsány všechny prvky makroprostředí, mezzoprostředí a mikroprostředí. Další kapitola obsahuje metodiku shromažďování dat a bližší identifikaci zvoleného cíle bakalářské práce. Marketingový výzkum byl realizován na základě sběru promárních informací, které byly zjištěny metodou osobního dotazování.cs
dc.description.abstractThe aim of my bachelor´s thesis is the competitive analysis of the contraception market. The work is dividend into five chapters. First part of the work deals with the contraception market. In the second chapter of the teoretical part, I concerned the definition of the term competition, the marketing mix is concerned to pharmacy and here is describes all componensts of marcro-environment, mezzo-enviroment and micro-enviroment.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectfarmaciecs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectantikoncepcecs
dc.subjectContraceptionen
dc.subjectPharmacyen
dc.subjectMarketing Mixen
dc.subjectMarketen
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectMarketing Enviromenten
dc.subjectCompetitiveen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu s antikoncepcícs
dc.title.alternativeCompetitive analysis of the Contraception Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901749cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeBallasová, Lenkaen
dc.date.accepted2009-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAB062_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam