Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorPetr, Otoen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:42:24Z
dc.date.available2009-09-01T02:42:24Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73069
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractZa téma mé práce jsem si zvolil měření spokojenosti maloobchodního řetězce. Pro výzkum jsem si vybral hypermarket Globus Olomouc. Cílem bylo posoudit, jak jsou zákazníci tohoto maloobchodu spokojeni s jeho prodávanými výrobky a poskytovanými službami. K získání potřebných informací jsem provedl marketingový výzkum, v rámci kterého respondenti odpovídali na otázky k danému tématu. Po vyhodnocení výzkumu jsem navrhl jistá zlepšení a doporučení, která jsem považoval za přínosná a opodstatněná, pro zlepšení spokojenosti zákazníků dané společnosti. Doporučení jsou především zaměřena na propagaci internetových stránek, zlepšení orientace na prodejně a také na rozšíření sortimentu vybraných výrobků.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis is to focus on the Customer Satisfaction Measurement with Retailer Chain. For research, I have chosen Globus hypermarket Olomouc. The aim was to assess how customers are satisfied with its products and provided services. I have chosen marketing research, in which respondents answered questions on the subject as the way to gain relevant data. Following the evaluation of research, I suggested some improvements and recommendations that I consider it beneficial and justified, to improve customer satisfaction with the company. Recommendations are primarily focused on the promotion website, to improve the orientation of the store and also to widen the range of selected products.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent2232266 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecthypermarketcs
dc.subjectdoporučenícs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectměřenícs
dc.subjectcustomeren
dc.subjectrecommendationen
dc.subjectmeasurementen
dc.subjecthypermarketen
dc.subjectsatisfactionen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků obchodního řetězcecs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Retailer Chainen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901800cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSteinová, Martinaen
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPET470_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam