Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorHajznerová, Barboraen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:42:40Z
dc.date.available2009-09-01T02:42:40Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73070
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou preferencí spotřebitelů. Tato práce je rozdělena do 7 kapitol. První a poslední kapitola se týká úvodu a závěru. Druhá kapitola se věnuje charakteristice trhu a jednotlivým minerálním vodám. Zároveň zde popisuji makroprostředí a mikroprostředí. Třetí část práce je zaměřena na teoretická východiska související s danou problematikou. Ve čtvrté části popisuji způsob shromažďování dat. Pátá a šestá kapitola obsahuje výsledky výzkumu a zhodnocení preferencí zákazníků minerálních vod.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the problems of consumer preferences analysis. This thesis is divided into 7 chapters. The first and the last chapter deal with the introduction and the conclusion. The second chapter focuses on characterization of market and chosen mineral waters. At the same time, I describe marcoeconomics and microeconomics. The third part of this thesis is specialised in theoretical data petinent to existent issue. In the fourth chapter, I describe the technique of congregation of dates. The fifth and sixth chapter contain results of research and valorize preference of the mineral water consumers.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent1142630 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectminerální vodacs
dc.subjectpreference spotřebitelůcs
dc.subjectspokojenost a loajalita zákazníkacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectpříchutěcs
dc.subjectdruhycs
dc.subjectznačkycs
dc.subjectpitný režimcs
dc.subjectthe mineral wateren
dc.subjectthe consumer preferencesen
dc.subjectthe satisfaction and loyalty of the consumeren
dc.subjectshopping behaviouren
dc.subjectthe smacken
dc.subjectthe sortsen
dc.subjectthe marken
dc.subjectdrinking regimeen
dc.titleAnalýza preferencí spotřebitelů na trhu minerálních vodcs
dc.title.alternativeThe Consumer Preferences Analysis on the Mineral Water Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901725cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSteinová, Martinaen
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAJ202_EKF_B6208_6208R062_02_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam