Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorNezhybová, Zdeňkaen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:42:55Z
dc.date.available2009-09-01T02:42:55Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73071
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zjistit preference, které spotřebitelé vykazují na českém trhu s granulovanými krmivy pro psy. Úvodní část práce je věnována charakteristice českého trhu s granulovaným krmivem pro psy. Teoretická část je zaměřena na spotřebitelské chování. V praktické části jsem provedla výzkum ve formě dotazování. Analyzovala jsem získaná data a navrhla doporučení pro prodejce a výrobce.cs
dc.description.abstractThe aim of thesis was to investigate the preferences that consumers exhibit on the Czech market with a granular feed for dogs. The introductory part of the work is devoted to the characteristics of the Czech market with granular feed for dogs. The theoretical part is aimed at consumer behavior. In practical part I performed a marketing survey in the form of interrogation. I analyzed the results and proposed recommendations producers and sellers.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent1392032 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectkrmivocs
dc.subjectpescs
dc.subjectpreferencecs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectmarketen
dc.subjectfeeden
dc.subjectdogen
dc.subjectpreferencesen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectinterrogationen
dc.titleAnalýza preferencí spotřebitelů na trhu krmiv pro psycs
dc.title.alternativeConsumer Preference Analysis on a Dog Feed Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901791cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSteinová, Martinaen
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNEZ037_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam