Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorNováková, Veronikaen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:43:14Z
dc.date.available2009-09-01T02:43:14Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73073
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTéma mé bakalářské práce je Analýza postojů zákazníků k sortimentu dřevěných hraček. Cílem této práce bylo zjistit, jaké postoje zaujímají zákazníci k sortimentu dřevěných hraček. Např. zda dochází ke zvýšení jejich oblíbenosti, jaký vliv má cena - jestli lidé raději kupují levnější a zároveň méně kvalitní hračky nebo upřednostňují kvalitnější výrobky za vyšší cenu a jiné. Výzkumem bylo zjištěno, že dřevěné hračky v preferencích spotřebitelů vedou před hračkami z jiných materiálů. Lidé jsou stále ochotní připlatit si více peněz za vyšší kvalitu. Nákup hraček není tedy ovlivněn pouze cenou, ale i jinými faktory. Nákup těchto hraček je ovlivněn také informovaností zákazníků o dřevěných hračkách, která je v České republice bohužel malá.cs
dc.description.abstractTheme of my bachelor’s work is customer statement analyze to wooden toys assortment. The aim of this work was to find out the customer statement to wooden toys. For example: The increment of it´s popularity, the price impact – if people are preferring to buy cheaper toys or superior toys with higher price. The research found out that wooden toys are number one in preference of customers in front of other toys. People are willing to pay more for higher quality, buying is not impressed by the price only. Buying is impressed by informedness about wooden toys too, which is too low in Czech republic unfortunately.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectDřevěné hračkycs
dc.subjectanalýza postojů zákazníkůcs
dc.subjecttrh hračekcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectnákupní chování spotřebitelecs
dc.subjectwooden toysen
dc.subjectcustomer statement analyzeen
dc.subjecttoys marketen
dc.subjectproducten
dc.subjectpurchase consumer bahavioren
dc.titleAnalýza postojů zákazníků k sortimentu dřevěných hračekcs
dc.title.alternativeThe Analysis of the Customer Attitude Towards the Range of Wooden Toysen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901792cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSteinová, Martinaen
dc.date.accepted2009-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNOV761_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam