Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorDoupovec, Ondřejen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:43:41Z
dc.date.available2009-09-01T02:43:41Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73075
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zjištění spokojenosti klientů fitness centra Bodyland. Pomocí marketingového výzkumu byla zjištěna spokojenost či nespokojenost klientů. Výzkum poukázal na určité problémové oblasti, u kterých byla navržena doporučení, která vedou ke zkvalitnění služeb, respektive ke spokojenosti klientů fitness centra Bodyland.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis was to identify Fitness CLub Bodylands customer satisfaction. By using marketing research has been found level of clients satisfaction. My research pointed out specific problem areas for which recommendations have been proposed. Those recomendations will lead to the service improvement which will have direct positive impact on customer satisfaction.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectposilovnacs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectconsumeren
dc.subjectservicesen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectqualityen
dc.subjectgymen
dc.titleAnalýza spokojenosti klientů fitness centracs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Fitness Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901712cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSteinová, Martinaen
dc.date.accepted2009-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOU048_EKF_B6208_6208R062_01_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam