Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorNavrátilová, Nikolen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:44:02Z
dc.date.available2009-09-01T02:44:02Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73076
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci obchodního řetězce Tesco Stores, a.s. Za cíl jsem si stanovila zjistit, z jakých zdrojů získávají zákazníci nejčastěji informace o slevových a jiných akcích pořádaných tímto obchodním řetězcem, jaké způsoby komunikace Tesco svým zákazníkům nabízí a které z těchto nástrojů působí na zákazníky nejvíce. Dané téma jsem si zvolila díky tomu, že právě tuto problematiku považuji za velice zajímavou a aktuální.cs
dc.description.abstractSubject of my bachelor thesis is a analyse marketing communication of retailer chain Tesco Stores a.s. My aim is to ascertain from which source gain customer the most often information about discount and by other action organize by this shop chain, which way of communication Tesco their customers offers and which of these tools effecting to the customer the most of them. This subject I choose because I think that this problems I rate as very interesting and actual.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent4409843 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectobchodní řetězeccs
dc.subjectTesco Storescs
dc.subjecta.s.cs
dc.subjectzpůsob komunikacecs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectretailer chainen
dc.subjectway of communicationen
dc.subjectcustomersen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace obchodního řetězcecs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of Retailer Chainen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901780cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSteinová, Martinaen
dc.date.accepted2009-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNAV227_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam