Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorČermáková, Evaen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:44:25Z
dc.date.available2009-09-01T02:44:25Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73078
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je Analýza postojů zákazníků ke značce potravinových produktů. Zabývala jsem se značkou Racio, která zastřešuje pufované a extrudované cereální výrobky. Toto téma jsem si vybrala z důvodu rostoucí poptávky po produktech zdravé výživy. Cílem práce bylo zjistit, jaký postoj zaujímají zákazníci k dané značce a jejím produktům.cs
dc.description.abstractSubject of bachelor thesis is The Analysis of Customer Attitudes to a Brand of Food Products. I analyzed the brand Racio, which covers rice and cereal cakes. I chose this theme because of rising demand on products of healthy nutrition. The aim of this thesis was to find out the customer attitude to this brand and its products.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent554713 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectRaciocs
dc.subjectpufované výrobkycs
dc.subjectcereální výrobkycs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectpostojcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectRacioen
dc.subjectrice cakesen
dc.subjectcereal cakesen
dc.subjectbranden
dc.subjectattitudeen
dc.subjectcustomeren
dc.titleAnalýza postojů zákazníků ke značce potravinových produktůcs
dc.title.alternativeThe Analysis of Customer Attitudes to a Brand of Food Productsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901708cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSteinová, Martinaen
dc.date.accepted2009-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCER518_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam