Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezaen
dc.contributor.authorMráčková, Vendulaen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:50:31Z
dc.date.available2009-09-01T02:50:31Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73101
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractVe své bakalářské práci jsem se zabývala měřením spokojenosti návštěvníků divadla. Téma mé bakalářské práce vychází z toho, že v divadle pracuji jako uvaděčka. Analýza spokojenosti návštěvníků byla provedena pro Slovácké divadlo v Uherském Hradišti. Cílem práce bylo zjistit, jak jsou návštěvníci doposud spokojeni se službami divadla, co jim vadí a na co by se mělo vedení divadla zaměřit. Po samotném dotazování následovalo vyhodnocení jednotlivých otázek z dotazníku a potvrzení či vyvrácení stanovených hypotéz. Výzkumem zjištěné poznatky a následné návrhy a doporučení by měly být pro Slovácké divadlo přínosem v podobě zvýšeného počtu spokojených návštěvníků.cs
dc.description.abstractI was dealing with the subject of satisfaction measurement of the theatre visitors in my bachelor work. Theme of which is proceed from my working experience as a usherette in theatre. The satisfaction analysis was worked out for Slovacke theatre in Uherske Hradiste. The goal of my work was find out, how are visitors satisfied with services of the theatre so far, what they don´t like and where should theatre put more focus on. Own questioning was followed by evaluation of each question and disproving of defined hypothesis. Knowledge gained by research and subsequent suggestions and recommendations should be valuable asset for Slovacke divadlo which will lead in increasing number of satisfied visitors.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent2111092 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectdivadlocs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjecttheatreen
dc.subjectservicesen
dc.subjectquestionaryen
dc.subjectresearchen
dc.titleMěření spokojenosti návštěvníků divadlacs
dc.title.alternativeTheatre-goers Satisfaction Measurementen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901788cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeKrbová, Petraen
dc.date.accepted2009-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMRA117_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam