Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezaen
dc.contributor.authorSamiecová, Janaen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:50:42Z
dc.date.available2009-09-01T02:50:42Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73102
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractHlavním cílem mé bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků Hostince Nad Kopytnou, najít její slabá místa, která by bylo možné po provedení marketingového výzkumu posílit, navrhnout možné zlepšení, doporučení a návrhy za účelem zvýšené kvality poskytovaných služeb, zvýšení spokojenosti a opakované návštěvy zákazníků. Potřebné údaje jsem získala prostřednictvím marketingového výzkumu – konkrétně metodou dotazování. Práce je rozdělena do sedmi kapitol První kapitola je věnována úvodu. Druhá kapitola je věnována charakteristice společnosti. Třetí kapitola je zaměřená na teorii – teoretická východiska měření spokojenosti zákazníků. Čtvrtá kapitola zahrnuje metodiku sběru dat. Pátá kapitola zahrnuje analýzu získaných dat. Šestá kapitola obsahuje návrhy, které by mohly vést ke zlepšení služeb hostince a zvýšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThe main objective of my graduationt thesis was determined customer´s satisfaciton in the restaurant called Hostinec Nad Kopytnou finding their defekt, which could be increase after marketing research, propose possible innovation, reference and suggestions which could quality services, increase satisfaction attendance customers. For collecting the data I applied marketing research through a customer satisfaction questionnaire. My work is hand out into seven chapters. The first charter is devoting to the introduction. The second charter is devoting charakterization of the firm. The third charter is aimed at the theory – theory of customer´s satisfaction measurement. The fourth charter includes method of getting dates. The fifth charter includes an analysis of the data which was getting from the research. The sixth charter includes my proposals which could improve the services and ultimatem resulting in our clients satisfaction.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectgastronomické zařízenícs
dc.subjectspotřební chování individuálních zákazníkůcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectrestaurant servicesen
dc.subjectconsumer behavior of individual customeren
dc.subjectservicesen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami gastronomického zařízenícs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Restaurant Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901817cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeKrbová, Petraen
dc.date.accepted2009-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAM103_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam