Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezaen
dc.contributor.authorNavrátilová, Janaen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:50:53Z
dc.date.available2009-09-01T02:50:53Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73103
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je Analýza konkurenční pozice firmy na trhu s ekopalivy. Dané téma bylo vybráno z důvodu rostoucího zájmu společnosti o problematiku ochrany životního prostředí. Cílem bylo provedení analýzy vybraných konkurenčních firem, působících v České republice. Analýza konkurence byla provedena pro firmu BIOMAC Ing. Černý, s.r.o. Pro dosažení tohoto cíle jsem použila metodu mystery shopping společně s benchmarkingem. Marketingový výzkum prokázal, že firma BIOMAC má na trhu vedoucí postavení.cs
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is Competitive Position Analysis in the Ecological Fuel Market. The ecological topic was chosen due to the increasing interests of the society in the environment protection. The aim was to perform the analysis of chosen competitive companies located in Czech Republic. The competitive analysis was performed for the company BIOMAC Ing. Černý, s.r.o. To reach the goal the mystery shopping method in addition with benchmarking was used. The marketing survey has shown that the company BIOMAC has the leading position in the market.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent2143290 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectBIOMACcs
dc.subjectekopalivacs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectecological fuelsen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.titleAnalýza konkurenční pozice firmy na trhu s ekopalivycs
dc.title.alternativeCompetitive Position Analysis on the Ecological Fuel Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901789cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeKrbová, Petraen
dc.date.accepted2009-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNAV228_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam